Hurricane Rabiafa 37+4 üm kan+demir ve vitamin kullanıyorum bir de ishal kesicim var çok zorlandığım zamanlar için o kadar
Meltemtml Rabiafa 22olduk folik asit kullandım bitti monovit vitamine başladık onu kullanırken de ferro sanol demir başladık şuan omu kullanıyorum
Kayaozge Rabiafa Bana Demir ilacı vermedi hatta bu decavitim de bitmek üzere bakalım sırada ki ilacımız ne olacak 😊
egeninincisii Rabiafa Sabah Gynoferon Öğlen Elenatal ve İnsülin Akşamüstü D vitamini ve İnsülin Akşam İnsülin Gece tekrar Gynoferon Hayatım iğne ve hap olmuş durumda 🫠
Sinemmkaya Rabiafa feramat kan hapı Regenesismax vitamin ilacı Bel ağrım için velbon (kalsiyum magnezyum)
Bebisinannesi23 Rabiafa 29+ 0 haftalığım. Demir ilacı , magnezyum , d vitamini ve vitamin hapı decavit kullanıyorum.
Kara77 Rabiafa 31. Haftadayım bu haftaya kadar sadece kan ilacı ve vitamin elevit kullandım. Şimdi B12 iğne ve kalsiyum magnezyum kullanıyorum.