El123 Ayseeenur yok canm yarn randevum var bakalm cok heycanlıyıx kızm okdsr heyecanlıkı sabah olsunda doktora gdelm sorcam fıye dıye uyudu😂
El123 Ayseeenur canm gittnmi doktor bana 14+3 dedı cok ugrastı ama gostermedı kızım sordu defne mı olcak omer mi olcak dye bence omer ama dedı kesın dıyemem bıdahakı ay gel dedı ay nasl beklcwz odkar sen gttınmı
Zey-neppp Duha01 tekrar baktım kuzu ama ne desem yalan olur çünkü parlama var çok fazla. Göremiyorum kusura bakma 🤷🏻♀️
babymom_ @Zey-neppp !rıca etsem banada tahmın yapabılırmısınız?😊☺️😇[ https://mutluresim.com/images/2022/10/20/pFd5L.jpg](https://) 