EdaByrc zakar foruma girince 3 çizgi var orda resim yükle çıkıyor ordan resim yükle kopyala buraya yapıştır
Semaaaa_55 Zey-neppp doktorda öyle dedi ama kesin öğrenemedim bidahkine anca sağol canım öğrenince yazıcam 🥳🫣
Semaaaa_55 Zey-neppp çok sağol kuzum 🤩 bu arada ne çok sevenin varmi diğer bloglardada zeynep biliyor diyolar tek 🥰
Zey-neppp Semaaaa_55 ya teşekkür ederim canım benim 🥰 sağolsunlar geri dönüş yapıp beni mutlu ediyorlar. ☺️
Semaaaa_55 Citlembikannesi google mutlu resim yaz çıkana bas sonra oraya foto seç diyor ordan seçiyorsun sonra kopyala diyorsun buraya yapıştırıyorsun bu kadar 🫠❤️
Citlembikannesi Zey-neppp  7. Haftamiz
Nazli-61 bizede tahminde bulunur musunuz 5 haftalığız burda daha büyük net hali de var atabilirim anlayan olursa ❤️