Hamilelikten dolayı tsh yüksekti ilaç kullanıyodum düşmesi için bebeğim doğduğunda işitme testini geçti ve işitme testini yapan doktor tsh dan ilaç kullandığım için Diyarbakır’da referans merkezine gideceksiniz her ihtimale karşı gönderiyoruz dedi başına böyle bişey gelen var mı varsa kaç aylıkken sıra alıp gittiniz