Deri altı implant yaptiran varmı hanımlar?
İlaç kullanmayacağım çünkü emzirecegim.
İğne yöntemininde zararlari varmış sanırım.
Spiralse adet döneminde kanama miktarını arttırabilir. takıldıktan sonraki ilk 6 aylık dönemde lekelenme veya kanama oluyormus
Enfeksiyon yaşanabilir veya spiral içeri kaçabiliyormus.
En mantıklısı deri altı implant geldi ama pek bir bilgim yok o konuda.
Bilen yaptıran varmı biraz aydınlatın bu konuda bizleri 🤗
Önerir misiniz öneriyorsunuz eğer özel hastahane fiyatları nedir devlet Hastanesi’nde yapılıyor mu?