beyzagl44 Kızlar kalkamiyorum iki adim atip bayiliyorum nasil olacak benim gibi olan var mi napiyorsunuz? Akil verin direk gözüm karariyor, yere yapışıyorum.
Cennet-Kokulum beyzagl44 Kan değerlerinize baktırın mutlaka doğum anında kansız kalmış olabilirsiniz. İlk doğumum da aynısını yaşadım çünkü 2 ünite kan verdiler öyle kendime geldim.
Dark beyzagl44 tansiyonnuz düşüyor olabilir. Kanıniza zaten bakmislardir. Biraz daha gayret edin, şimdi enerjiniz de fazla yoktur hepsi geçecek
beyzagl44 Umut_48 Yaptim cok sükür iyi 2120 gram doğdu. tedbir icin küvezde. sarilik olmasin diye ışık veriyorlar.
Umut_48 beyzagl44 çok sevindim canım Allah analı babalı büyütsün tez zamanda küvezden çıkıp yanına gelir inşallah 🙏