Cutemomy İlk tüp bebek denemem olumsuz sonuçlandı. 🤷♀️ Çok yıkıcı oldu. Yeni atlatabildim. Dr histeroskopi yapalım Bi bakalım dedi. Yaptıranlar tecrübelerini paylaşabilirler mi? Anestezi oluyormu? Yaptırıp nasıl fayda gördünüz? Sonrasında hamile kalabildiniz mi?
Pijamaskeliler Cutemomy bu doktor neden öncesinde bakmamış benim bildiğim tüp bebek öncesi histo yapılıyor rahimde bi sorun varmı yokmu snra yapilio tup bebek 🙄 ben 3 kez yaptırdım 3 tane bebek kaybetmisim darlık perde çıktı perde rahîm filminde çıkmadı ameliyatta görmüş son dokrorum sonra hamile kaldım smdi 5 aya geldik ama başka sorunlar çıktı yine bebeği kaybetme riskim başladı plesanta sorunu yüzünden 🤦♀️
Aden58 Cutemomy ben yaptırdım doktor küçük bit miyom görmüştü bebek tedavisi görüyordum zaten rahim filminde çekilmiştim bir süre sonra onuda istedi gittim anestezi almadım baktılar incelediler miyom falan göremediler sis basıyoruz falan dediler biraz uğraştılar yürüyerek çıktım eve geldim
Busra_2 Ben yaptırdım rahim darmis genisletirdi ondan sonra baya bı bekledik kendiliğinden olsun diye ama hamile kalmadım tüp bebek yaotirdik şuan hamileyim tabiki anestezi oluyo ameliyat öncesi bütün işlemler yapiliyo ben Hacettepe Hastanesi’nde yaptırdım
Cutemomy Busra_2 rahmin dar olması ultrasonda belli olmamis miydi? Birde hamile kalamam sebebiniz darlikmiymis başka sebep varmıydı. Benim sebepsiz inferlite.
Zeze01- Busra_2 bende hacettepede histeroskobi yaptırdım Sezcan hoca da ama kendiliğinden olmasını beklemedik tedaviye devam ediyoruz .
Busra_2 Ben ilk başta kendiliğinden hamile kaldım ve 28 haftalıkken kaybettim haliyle rahmin dar olduğunu bilmiyordum sonra araştıralım neden derken filan dar olduguna karar verdik ve ameliyat oldum
Busra_2 Sebepsiz infertilite….birde ben bebeğimi kaybettikten sonra hayata küstüm ve yumurtalık tembelliği oldu daha sonra da bu yüzden olmadı sanirim sonra da tüp bebek yaotirdik
Cutemomy Busra_2 çok şükür Busra_2 inşallah güzelce saglıklıca evladına kavuşursun. Bende cok zor dayanıyorum. Ben teslimiyetçi davranıp Allaha sığınıyorum ama eşim neden diye çok isyan ediyor. Sen nasıl toparlamıstın yada tutması için bişeyler yaptın mı maddi manevi.
Cutemomy Pijamaskeliler insallah sağ saglim sağlık bir şekilde kavuşursun bebegine🙏benim daha hiç olmadı ilk defa bir Dr önerdi bunu en az 10 Dr gezmisimdir. Ama artık drlar da Dr değil maalesef🤷♀️
Pijamaskeliler Cutemomy Evet 2 tneyi bos yere oldum yapmamaislr bişy bide özeldi snra prof buldum o yaptı düzeltti
Hll24 Geçen ay oldum , tüp bebek transfer öncesi yapıldı polibim vardı alındı , anestezi aldım , amaliyattan sonra iki saat hastanede dinlendim yürüyerek çıktım çok şükür korkmayın basit bir işlem
Busra_2 Zeze01- bizde Sezcan hocaya yaotirdik sonraki tedavimizde de o devam etti aşılama tüp bebek filan en sonunda tuttu çok şükür umarım sende güzel sonuçlarla karsilasirsin