Arzum_87 rky2 Henüz erken olduğu için ben bişey almadım. Annem ve kız kardeşim maşallah bir sürü almışlar heyecanla 😊 Sanırım bana bişey kalmayacak. Tecrübe dolayısıyla alışveriş işini anneme bıraktım zaten 🤭🤭🤭
denizarenmom rky2 bizim tahmini dogum 3 nisan gozukuyor ama herhalde mart kervanina katiliriz tabii nasip kismet ama alisverise de oyle asiri asiri baslamadim ama besigi var az az almama ragmen suan dolabimin bos bir rafini doldurmusum😂