Merhabalar, bugün kasik ve bacak ağrısından hastaneye acile gittim kadın doğum uzmanı değil normal acil doktoru baktı idrar temiz ama kanda enfeksiyon var dedi. İlaç yazıyorum dedi hamile olduğumu bildiği için çocuğa zararı olmayacak ilaçlar dedi. Ama kadın doğum uzmanına git yine de dedi. Neyse eşim eczaneye gittiğinde sormuş eşim hamile sorun olurmu antibiyotik diye eczacı da altı aydan öncesi sakıncalı bu yazılan antibiyotik demiş eşimde almamış. Şimdi beni tedirgin eden birinci şey hamileyken kanda enfeksiyon bebeğime ne kadar zarar verir yada verir mi.. yaşayan varmı? İkincisi antibiyotik te alamadik kadın dogumcu yazmayinca bende tedirgin oldum. Kullanmazsam daha kotu olurmu? Ayın 25 inde kadin doğuma randevum var o zamana kadar nasıl olacak bilmiyorum… Ben klasik üşütme ağrısıdir diyodum yada idrarda enfeksiyon diye düşünmüştüm