Eminenur2 tugbaa_a yakın arkadasımın kızının adı Asel bende cok begeniyorum saglıcakla gelsin insallah❤️
Citlembikk Ben duru ismini çok beğeniyorum kızım olursa büyük ihtimal duru koyacağım ☺️. İnci deniz elif nehir size fikir olabilir hayırlısı olsun şimdiden ☺️
Guldenylmz Eva ismi çok güzel bence kız bebek bekleyicisiyiz nasip olursa Eva koymak istiyorum ben 💕🫶🏻