Tuba144 marnus benimde 30. Haftada pozisyon almıştı ama doktor daha göbeğin düşmedi kanala girmemiş dedi. Acaba şuan 38+4 deyim girme ihtimali varmıdır?
gkbyza marnus baş aşağı dönmekle kanala inmek aynı şey değilmiş ya benim de 26 dan beri baş aşağı 38 deyim hala kanala girmemiş 🥹 vajinanın tam üstünde olduğunda kanala girmiş oluyormuş dün gösterdi bana da yerini
sedefyrs1101 Geçen hafta doktora gittiğimde bebek kanala yerleşmiş dedi ama bana da erken geldi 32 haftalığım
SerraveAnnesii Tuba144 Yok benim alttan fitille doğumu başlattılar açılmalarım daha yeni başlıyordu nişanım da yeni gelmişti. 9 cm açılmayla çatala aldılar suyumu açtılar bebeğimin kalp atışları yavaşladığı için acil genel anesteziyle sezaryene alındım hayırlısı böyleymiş