Kızlar göğüs ucu kremi olarak lansinoh ve mustela öneriyorlar. Bazıları da hiç işe yaramadığını söylüyor. Kantoron yağı yada saf zeytinyağı kullanmak gerektiğini söylüyor. Bende hakiki kantoron yağı var ablam kendisi yapmıstı onu mu kullansam acaba şimdiden 35+2yiz. Siz ne düsünüyorsunuz göğüs yarası yaşayanlar tavsiye verebilir mi? Bide doğumdan ne kadar önce başlanmalı?