benim 6 ay arayla hamile kaldık diye erken hamile kaldığım için 37. haftanda alırız dedi ama daha fazla bekletmeyi düşünüyorum hem şansıma hangi doktora gitsem ya istifa ediyor ya babası hastalanıyor ya d başka yerde çalışmaya gidiyor bişi anlamadım doktor değiştirip duruyorum hep 🤦 özelde aynı doktora gidersen gebelik boyunca indirim sağlıyorlar ama sayelerinde hiçbişeyden yararlanamicam