Sedaknr gizemakk valla bebeğim ilk aylar mide bulantısından su bile içemedim ve maalesef kabız oldum. Ikınmak zorunda kaldım evet çok acı verici ama mecbur kaldım. Doktorum ilaç verdi onu kullandım 1 ay. Ve şimdi yok Allah’a şükür
Kubra-2363 Evet ıkınmamak gerekiyormuş sıvı tüketimini arttırman gerekiyormuş kuru kayısı falanbagırsakları çalıştırıyor