limonluturta Pijamaskeliler Canim benim rabbim seni mucizeleriyle mutlu etsin inşallah ne desek boş elimizden sadece dua etmek gelir rabbim üzmesin kimseye yaşatmasın böyle bir acı yüzünü güldürsün 🙏
Pijamaskeliler limonluturta Amin inşallah hastalıklı çıkarsa da genetik doktoru bir daha dedi kendiniz denemezsiniz Genetikli tüp bebek devreye girer bu durumda dedi
QUEEN0888 Pijamaskeliler Güzel Kadın hepimiz bi imtahanla karşılaşırız.Biliyorum zor benimde yavrumu kalbi atıyorken benden gitdi.Hayat işte hiçkim başına ne geleceği belli diğil.İnşeAllah sana hayırlı vakitde sona kadar gidebilecegin gebelik ve hayirli evlat kismet etsin🤲🏻
Pijamaskeliler Bernnnaaaa çok zor dediler plesanta çok büyük sorun yaratıyor hiç duymadigim birşey de benim başıma geldi kan sulandircilarla burda kucaklarina alanları okuyunca heveslenmiştim benimde iğnelerle ilerler die dozu da yüksek idi ama ona rağmen ben yine sorun yaşıyorum düzgün bi sebepte bulunmuo rahmimide düzelttik ordada sorun kalmadı ama neden neden diyorsun
Aselsmoms Pijamaskeliler ahh canım inşaAllah bir mucize olur da düzelir inşaAllah bir çaresini bulurlar biz dua etmeye devam edelim Rabbimden ümit kesilmez yer gök dua ile Allah’ım evladını sağlıklı bir şekilde sana bağışlasın inşaAllah canım 😞💙🤲
Pijamaskeliler Aselsmoms seninle aynı haftada olcaktikya bende 24 arti biseyim normlde ama bebek 21.hafta da çıktı karın çevresi gerimis muhtemel sonlancak diye kesin konuştu profosor ama sebebini bulmamız lazım neden bole oluo diye testleri yapıcaz dediler bundada bisi çıkmaz ise amniyosentez olur +size dedi.bakilcak yaptirdgm kromozom testleri temizdi eşimle benim yetersiz dediler onlar
Mommm03 Pijamaskeliler rabbim evladinizi size bağışlasın inşaallah,inşaallah yarın güzel sonuçlar alırsınız
Pijamaskeliler Mommm03 gittik geldik heyet toplandı malesef 6 aylık olcaktik 5 aylık imiş karın çevresi geride plesantasi kalın ve sagliksizmis bebekte hastalık var mı diye bakilcak sali günü CVS yapilcakmis iğne ile girip parça alincakmis plesantadan sebebini araştırcz dediler genetik doktoru gerekirse size tekrar bakilcak kromozomlarda sorun çıkmamıştı ben yaptirmistim ama yetersiz miş onlar eninde sonunda gebelik sonlancak dedi heyette kontrol eden perinetolog
Aselsmoms Pijamaskeliler inşaAllah testlerde kötü bişey çıkmaz🤲 sebebini de bulurlar bir an önce inşaAllah canım 😔 çok dua ediyorum her gün inşaAllah düzelir bir mucize olur diye 🤲🥺🌸
Aselsmoms Pijamaskeliler Allah korusun canım öyle deme inşaAllah düzelecek Rabbimin izniyle 🤲 ikiniz de sağ salim yan yana olacaksınız inşaAllah 🤲🥺 umudun kırılmasın güzel düşün güzel haberlerle uyan canım inşaAllah 🤲
Bernnnaaaa Pijamaskeliler rabbim seni korusun canım bebek allahın izniyle olur ama sen kendine çok dikkat et
Seyma0323 Çok üzüldüm canim, biz Allah’tan herzaman hayırlısını istiyoruz 🤲 kalbi hâlâ atıyor herşey olabilir daha. Allah hastane köşelerinde süründürmesin yavrunu🤲
hayalperest2310 Pijamaskeliler en içten dualarımdasınız daha önce de okumuştum postları hep duamdaydınız Rabbim inşallah bebeğinizi size bağışlar Rabbim büyük ne mucizeler oluyor inşallah bu sefer de bu mucize sizin için bebeğiniz için olur 🤲🤲
Pijamaskeliler hayalperest2310 inşallah bizide bulur oyle bir kesin dille konuşuyrolar ki umut kırılıyor ben vazgeçmiyorum tabi bebegimden birşey olcaksa Allah tarafından olsun diyoruz hayırlısı ne ise hakkimizda o olsun 🌸🤲🏻
Yagmurrr98 Pijamaskeliler Bebeğinizin durumu nedir inşallah bir gelişme vardır yorumları okuyamadım 🥺
Pijamaskeliler Yagmurrr98 durumu şöyle 24 hafta olcakken 21.haftada çıktı karın çevresi 3 hafta geriymis heyete girdik orda bi sürü doktor baktı + plesanta kötü cvs yapılcak dediler plesantadan parça alincakmis bebekte hastalık varmı die bakilcakmis muhtemel bu gebelik sonlanır dediler kalbi hale atiyor suyu yine azalmış iyice +kiloda 250 gram idi 2 hafta önce smdi 367 gram çıktı kucik bebek dediler salı günü yapılcak test bakılması şartmış 2 hafta snra test sonucu çıkıyormuş sonra tekrar heyete gircekmisim
Ahsenmom Pijamaskeliler O kadar üzüldüm ve size o kadar içten dua ettim ki, kimin duası kabul olur bilinmez Allah yardımcınız olsun