Rabiakaptan Çok fazla bel agrisi yasiyorum hamileliğimin 4. Ayindan beri var diyebilirim naparsam yapiyim geçmiyor şun 31+4 bel agrisi bi yanda gogus kafesi kaburgalar bi yanda,sıcak duş falan fayda etmiyor
Maliefem Rabiakaptan etmiyor hiçbir şey fayda 33 hafta ya girdim geçenlerde 4 5 gün yuruyemedjm resmen hiç geçmeyen bi agri vardi doktorum serum takti biraz rahatladım ondan beri yok şükür
Rabiakaptan denizasigi ben kullaniyorum ya yok hiç bisey bana misin demiyor mag. 3 hafta once basladim karinde sertlik vardi benim