Meltemtml Ben ilk aşımı 6. Ayıma girerken ikinciyide 7. Ayımın sonuna doğru yaptırdım şuan 30+ haftadayım. 1 ay ara ile vuruluyor dozlar. Benim aile hekimliğinden aramışlardı tetanoz aşısı için gelin diye, tabi kadın doğum doktorumda ayrıca ol demişti.