Slaaa34 35 haftalığım hastane olarak bu gebeliğimde ilk kez deneyimliyorum bende şuana kadar gayet güzel geldik memnunum herşeyden 😊 Daha önce kizimi Vefa hanim farkli hastanedeyken doğurmuştum doktorumdan çok memnun olduğum için o nerdeyse buluyorum🙈