eylul1809 4+4 üm, inanılmaz bel ağrım var, ara ara da kasık ağrısı, rwgliymiş gibi. Böyle bel ağrısı yaşayan bi benmiyim??
zamaneannesi80 eylul1809 canım ben tüp bebekle hamileyim tek belirtim bel ağrımdı o zamanlar 4. Haftama denk geliyordu hatta.. ve yaklaşık 8. Haftama kadar devam etmişti
Leylaviyan eylul1809 benimde 5 haftalikta oldu bel agrım doktoruma söylemiştim dinlenmemi söylemişti devam eden bel ağrıları düşük olabilir diye bana dikat et demişti ben damacana kaldırmıştım ama zorlamıştım belimi
eylul1809 Leylaviyan beb geçen ay kimyasal gebelik geçirdim ve ondan öncesinde de bel ağrısı yaşamıştım, yine öyle olucak diye korkuyorum 🥺
Leylaviyan eylul1809 inşallah düşük olmaz canım rabbim sağlıkla nasip etsin için rahat etsin diye yarın bir doktoruna git