Badgirl_ maşallah canım rabbim saglikla sihhatle buyutmeyi nasip etsin insallah darisi basima 36+2 haftalik oldum bende,benim sorum sancı anımı zor oluyor yani 10 cmye kadar olan surec mi ,yoksa 10cmden sonra dogurma ani ikinmak filan bebegin dogmasi o an mi daha zor,dikisin var mı canım bu arada