Nesli8998 Kızlar tansiyonum yükseldiği için acile geldim preeklampsi olduğumu söylediler idrar kan testi yaptılar 36 haftaligim tam başından geçen varsa bilgi verebilirmi kaçıncı haftada doğum yaptınız vs.
Lavantam20 Nesli8998 sadece tansiyon ile preeklamsi teşhisi konmaz idrarda protein kacagina bakildi mi
Nesli8998 Lavantam20 bakıldı canım idrar kanın hepsine baktılar bu gece yatıyorum prematoloji servisinde büyük bir kap verdiler Sabah ilk idrarını birlikte tüm gün idrarını biriktireceksin dediler spot protein keratin falan yazıyor raporda
Lavantam20 Nesli8998 canim hic korkma haftan cok güzel doğum olsa bile erken degil benim preeklamsi riski yuzunden 36+6 da planlı sezeryan yapildi
Nesli8998 Lavantam20 çok güzel banada bugün acilde 2630 dediler 32.haftada ciğer geliştirici vurdular plesenta previa yüzünden kanamam olmuştu
Lavantam20 Nesli8998 tekrarlama doz iste doktorundan korkma ben bu illet yuzunden 26.haftada bebeğimi kaybettim Rabbim sana 36lari bilmeden getirmiş sanslisin hic korkma doktorum bana 2500 görursen şükret 32.haftagi görürsek yeter diyordu gercekten hic karalar bağlama cok güzel haftadasin