Teslimeesma Ebrugvnbzkrt ayakların odemden de ağrıyor olabilir doğum belirtisi olduğunu sanmıyorum sabah uyandığımda akşam yatacakken altları ağrıyor üstüne zor basiyorum oda odemden bence
Rabiakaptan İlk defa duyuyorum,adet sancısı gibi baslar bele vurur ayaklari hiç sanmiyorum,bi çeşit yalanci sancı da cekiyor olabilirsin
Ebrugvnbzkrt Teslimeesma 😞bebeğim baş Aşağı kasıklarımda baskı yapıyor bacaklarım çok ağrıyor ve sırtım ağrıyor hiç bir fikrim yok neler oluyor