SemaSelim Merhaba sevgili hamişler:) 13.haftama İstanbul Zeynep Kamilde randevu aldım. Aranızda o hastanede 2li test yaptıranlar var mı ? Varsa nasıl oluyor birde 13.hafta geç değil dimi 11 ve 14.hafta içinde diyorlar sonuçta.
Zeynepkavrayan SemaSelim merhaba benimde haftam yaklaştı Zeynep kamilden hangi bölüme randevu aldınız acaba birde ilk kez mi bu hastaneye gidiceksiniz yoksa zaten gidiyor muydunuz benim hastanem başka ve bu işlemi yapmadıklarını söylediler o yüzden başka hastane arıyorum bende yardımcı olursaniz sevinirim
EdaByrc SemaSelim bende randevu arıyorurum ama sürekli 2li tarama testi ve ultrason uygulanmamaktadır yazıyor
Busekinci SemaSelim ben yaptırdım canım gayet iyi bakıyorlar ama bende birkaç problem olduğu için perinatoloji polikliniğine yönlendirildim . Nazan hanıma randevu almıştım.
Busekinci Zeynepkavrayan ben sürekli gidiyorum canım memnunum kadın doğum polikliniğinden seçeneklerden 11-14 ikili testi seçin doktora farketmez deyin randevu arayın çıkan seçeneklerden seçebilirsin doktoru kilona tansiyonuna boyuna bakıyorlar poliklinik olarak doğum acile değil hemen yanında perinatoloji bölümü var poliklinik bir üst katta girişte sana evrak imzalatıyorlar daha sonra sadece hasta olmaz üzere sıran gelince ultrasona giriyorsun
SemaSelim Zeynepkavrayan ben ilk kez gideceğim e nabızdan Zeynep Kamil hastanesini seçince bölüm kısmında 2 Li tarama testi seçeceği çıkıyor ben o şekilde randevu aldım.
SemaSelim EdaByrc canım bende ilk bulamadım her gün belirli aralıklarlar la bak bana şansa denk geldi e nabız üzerinden aldım ben
SemaSelim Busekinci çok teşekkür ederim içim rahatladı suan kimi ultrason bakmıyor falan diyor çünkü ama ultrosona bakmasa nasıl olacak değil mi