rkymrsn Bugün doktorum, bebeğimin baş çevresinin haftama göre büyük olduğunu söyledi. 32 haftalığım, baş çevresi 34 haftalık çıktı. Perinatolojiye yönlendirdi sizce neyden olur bu durum ?
kuzeymomsss rkymrsn 2 hafta ileride olması sorun oluyormuş mu ki. Benim oğlumun da kafası büyüktü, hatta 37 haftalıkken 36 cm doğmuştu
Dygsnkgl rkymrsn 36+5 im kafa ölcüsü 38 ile uyumlu ve bi sorun yok detaylı zamanında böyle birşey söz konusu değildi sonradan oldu şaşırmadım pekte ailede kafalar biraz büyük ve köşeli genetik faktörde etkili olabilir zamanında detaylıda ne söylediler size şimdi yönlendirmesi ilginc
rkymrsn kuzeymomsss Sorun oluyor mu bilmiyorum ki hiçbir sıkıntısı yoktu bu zamana kadar 30. Haftaya gelince bi böyle ileride gitme mevzusu döndü Perinatolojiye neden yönlendirmelerini anlamadım
kuzeymomsss rkymrsn yani beni hiç doktorum göndermedi, normalde bebeklerin en üst aralığı 37 cm ve benim oğlum 37 haftalık doğmasına rağmen 36 cmydi. 40 olsaydı belki daha büyük olurdu. Siz tabiki yinede gidin ama korkulacak birşey olduğunu düşünmüyorum
Dilara-14 Haftamda nerdeyse 3 hafta ilerdeydi bir sorun yok dedi doktor Baş haftasına göre büyük olduğu zaman baş çevresinde su toplanmış mı ona bakıyorlar bazen oluyormuş öyle perinatolojiye o yüzden yönlendirmiştir.Eger su toplanması gibi bir durum yoksa genetik diyor.Bizimki genetik çok şükür babasının da kafatası büyükmüş küçükken 😅
rkymrsn Dilara-14 Dediğiniz gibi o zaman nedenine bakılacak umarım ters bi durum söz konusu değildir birde okuduğum çoğu yerde sırf baş büyük diye sezaryen doğum yaptım diyenler var buda alakasız değil mi
kuzeymomsss rkymrsn benim doktorum kafa çevresi ile ilgili birşey demiyordu ki. Sadece 35 haftalıkken kafası büyük zaten normal doğum seni zorlarmış demişti. Dediğim gibi de 37 haftalığım göre 36 cm büyük bir ölçüydü aynı haftada doğum yaptığım bir tanıdığımın bebeğinin 33 cmydi mesela
Egemengzm 35 haftalığım kafa tası ölçümü 38+3 haftalığa uyumlu olarak gözüküyor bu durum İçin doktorum bir yönlendirmede bulunmadı. Benzer durumda olan var mi
goncisko Egemengzm bende şu an 34+3 haftaligim baş olcusu 38 ile uyumlu. Çok korkuttular bugün beni. Genetik bir hastalığı olabilir dedi dr.siz doğum yaptınız mı nasıl bebeğiniz