baby3_
İlk hamileliğimde yaptırmadım ve oğlum şu an şeker hassasiyeti olan bir bebek. İlaçlarla yaşıyoruz. Bunda zamanı gelir gelmez yaptırdım ve tahmin ettiğim gibi şekerim varmış. İnsülin kullanıyorum. Şekerim yükselince bayılacak gibi oluyorum. Bebeğimin suyu da fazla. Doktorlar söylüyorsa bir bildikleri vardır. Boşuna okumamışlar diye düşünüyorum. Şeker yüklemesi değilse de en azından açlık tokluk bakılmalı.