Rnds benim birinci bebegim normal dogum oldu 4 sene sonra planli gebelikle hamile kaldım ve plesenta previa dendi 37.haftamda sezeryan oldum . Ama doguma kadar kanama görmedim..Simdi 3.bebegime hamileyim kucuk kizim 9 aylikken ogrendim hamile olduğumu 16 hafta previa dendi 18 de previa dendi 23.haftada cok sukur yukari cikmis🤲Daha inmez yukari ceker dedi ultrasonu yapan doktor..dua edin bol bol zaten doktorunuz demiştir iliski yasak agir is yapmak yerden bir sey kaldirmak vs yasak bol bol dinlenin Rabbim sizleride benim gibi sevindirsin inşaallah 🤲