kubraselcuk Kız bana doktor demiş iğneyi vurunca otur gezme başın döner bende ayakta yürüyorum başım dönmesin die oturmadım 😂 bayılacaktım , doktor dio oturmadın mı jsjdjjd 😂 korkudan algılayamamışım . Girdim içeri ama halim fena dedim ölürüm herhalde ben burda . Yanındakiyle sohbet ede ede aldı dedim bu kadar mı 😂 ama eve geldim ağrısı oldu puding çorba içtim yoğurt yedim aç kalmayım die 🥰 sonra 2 sini cektrmeye güle eğlene gittim ağrısı çok tatlı geldi acı bi ağrısı yok 😅 onuda çektirdim rahatladım . 1 tanesi duruyor gerek yok onu almaya dedi 😊