gozdetrhn Ay ben zaten genetik olarak büyük popolu hanimlarin oldugu bir aileden geliyorum zayif oldugum icin saklıyordum bu geni ama hamile olunca tutamiyorum göbegimden önde gidiyor 19.haftadayim yemin ederim bebegim icin popoda daha cok yer var ben de 3 kilo aldim yarım kilosu gögüslere yarım kilosu belkii göbege 2 si kalça basen orda. Bunun tek cözümü spor yapmak 20.haftaya girdigim gibi basliycam elcin demirel yürüyüs videolari ve basen videosu ise yarayacaktır. Bu arada benim bebisin cinsiyetide erkek😂