Cahis ben lierac öneriyorum 16.haftamdan beri kullanıyorum göbeğimde,gogusumde,bacagimda,baldirimda filan hic catlama yok sadece popomdan az bisey catladim orayada kremi suruyordum ama afedersin orta kismi catlamis bende anlamadim olsun az zaten yapcak bisey yok sanada tavsiyem kremi bol bol gobegine kasıklarına baldırına popona gogsune surme 👍🏻