Eken012 Arkadaşlar ben 35 gun gibi bir zaman oluyor kürtaj olalı daha adet olmadım. Üç dört seferdir alt karın ağrısı yaşıyorum. Adet ağrısı gibi değil. Neden olabilir yaşayan oldu mu
arirangg Eken012 34 gün önce kürtaj oldum. 3 gün önce de adet oldum. O şekilde bir ağrı olmadı. Üstte kalsın yaşayan vardır belki
K-1997 Eken012 merhaba şuan bende kürtaj olalı 16. Günüm alt karın ağrım var sizinde olmuş neydi sorunu
Eken012 arirangg Bende arastiriyorum böyle problem yasayan pek yok doktora gidecegim insallah enfeksiyon falan değildir
Eken012 K-1997 Merhaba doktorum normal karşılamıştı sonra gecti zaten. Sana verilen ilacları kullan üsütme bisey olmaz insallah