Gizem0610 Yemek yiyince biraz karnım çıkıyo sabah hiç bir şey yok ister istemez üzülüyorum başına gelen varmı
Kubra_6 Gizem0610 canım 25+2 deyim benimde çok minik çıktı daha dışarı ds gören hamile olduğuma inanmıyor bile sıkma canını ben alıştım artık biraz sinir bozucu olsa da yapacak birşey yok belki de iç karnın geniş Buda güzel birşey bence 😍
Mine_01 Gizem0610 fazla kafaya takma 30+3teyim hala yemek göbeği gibi duruyor🤣 emin ol daha rahat hareket ediyorsun, gobek büyüdüğünde hareketlerde zorlaşıyor
DenizCeylin Gizem0610 32 ye girdim hala küçük😃ama şu an yeni yeni hızlandı büyümesi. O haftalardaki rahatlığı arıyorum🙈
Zeynep_alya Gizem0610 ilk bebekte öyle oluyor karın kaslari yeni açılmaya başladı için benimde 6 aydan sonra biranda büyüdü şimdi ikinci hamileliğim 11+1 günlük tok karın gibi var karnım
Gulsengulsen Gizem0610 benimde yoktu spnra birden çpk hızlı büyüdü sanki şimdi var pantolonlar olmuyor ama dışarda insanlar anlamıyor tabi karnımı 🤣
Turkan_08 24+2 deyim benim de yok ilk hamileliyim. Onceler stress oluyordum amma anlıyorum ki geç büyümesi iyi
Rukiye24 Gizem0610 bundan sonra çok hızlıca bir anda çıkacak ama iç karnınız genişse tabi daha da geçe kalabilir
bebeklerin_annesi Gizem0610 ben şuan 9 aylık oldum 39+2 tüm ama karnım inanın normal 6 aylık gibi Bunu doktor da dedi karnın küçük ama bebeğin kilosu gelişimi iyi dedi Karnım geç çıktı Bebeğin gelişimi iyi olsun karnın küçük olsun İlk hamilelikte bu kadar küçük değildi karnım bunda daha küçük
Manolya_mom Gizem0610 aynı şey sanki ağzımdan lafı aldın 😂 bende 18 haftadayim ve ne desen o var aynı dert :/
Gizem0610 _almirasmom 19 hafta olduk karnımda hareketler hissediyorum çok nadir ama bebeğin hareketimi değilmi bilemiyorum tabi
_almirasmom Gizem0610 ben 15 te hıssettım bebek hareketıdır :) 19. Haftada gözle gorulur tekmelerı var tıktok hesabımda paylasmıstım 🙏 _Ayşemia
Dilosss00 Gizem0610 Gizem0610 Canım ben 35+3 günlük gebeyim benim bile hala göbeğim tam çıkmış değil.Bence bebeğin kilosu önemli,karın büyüklüğü çokta önemli değil.İnan karnın küçük olduğunda hareketler daha rahat oluyor
mervebeklevic Gizem0610 20den sonra çıkıyor ve bi anda uhaaa diyorsun😂 bende ilk zamanlar ne zaman çıkacak diye heveslenirdim şimdi doğursam da eski Halime dönsem diyorum hic bir şry olmuyor 😂🧿