Duygumert ilaç hakkında bilgim yok ama geçen yaz hamile değilken 20 lik diş illetini öektim, çeken bilir. Gerçekten allah yardım etain o ağrı bile yetiyor. Bir tane daha var öyle duruyor kendisi, allahtan o zmn hamile falan değildim. Şimdide olmaz inşallah diye dua ediyorum. Antibiyotikleri de doktorun izni varsa kullan ya da aile hekimliğine sor en kötü bu ilacı kullanmam gerek diye. sonuçta orda bir iltihap var o iltihap da iyi bi şey değil. Hemen bir hekime danış için rahat etsin kullan ve ertelemeden çektir kardeşşş.