Merhaba anneler, dogumum çok yaklaştı ve aklımı kurcalayan bir soru var. Bir kaç saatte bir bebeği uyandırıp emzirecegim insallah ama peşinden nasıl yatiricam? Aklım çıkıyor ya kusarsa ve kusmugu boğazına kaçarsa diye? Bunu nasıl yapabiliriz? Emzirip bir süre kusmasini ya da gaz çıkarmasını mi bekliyoruz sonra mı yatırıyoruz? Ve yatis sırt üstü mü olacak yan mi olacak? Bilgili annelerden destek bekliyorum