Lavinjanya21 Hamiş annelerim kış temizliğinizz ne durumda bitti mi temizliginiz. Benim az kaldı sanki temizlik bittiği gibi doğuma gidecekmism gibi hissediyorum doğuma hazırım artık yanii😅😅. Temizlikten sonra da hastane çantasını hazirliycam herşey hazır sadece yerleştirmesi var. Sizlerde durum nasıl
Aysunercan Bizde 31 haftaya giriyoruz yavas yavas basladik ama bitmiyor hergun yeni birsey çıkıyor sanki yetismicek gibi🤦♀️
Rafaelli bende 29+1 yanii 30 haftamıza gırdıkkk cok Sukur, az kaldı kızlar, kış temızlıgını bıtırdım ben, mobılya gelmesını beklıyorum odasın kıyafetlerın yıkayıb duzenlemek için