elaanur ben de aynı durumu yaşadım kokusuz şeffaf ıslak bi akıntım vardı baya da geliyordu, ama ben düşük önleyici fitil kullanıyorum ona bağlamıştım. Sonra tedirgin oldum doktoruma mesaj attım böyle böyle bir akıntım var bebeğin suyu olabilir mi diye? O da bugün gel bakalım dedi hastaneye çağırdı, smear testi yaptı vajinal muayene idrar testi kültürü falan istedi, bebeğin suyu değilmiş enfeksiyon da değilmiş fitile bağlı bir akıntıymış sanırım. Yani söyleyeceğim doktora gitmenizde fayda var en azından testleriniz yapılsın ve içiniz rahatlasın. Beni doktorum hemen çağırdığına göre önemli bir şey kontrol edilmesi gereken bir şey diye düşünüyorum. Ama korkmayın ben çok stres yaptım boşuna yapmışım kendinizi üzmeyin doktorunuzla paylaşın 🙏🏼