Minikbebekim06 27 haftalık hamileyim bebeğin sisterna magnası 10mm ölçüldü fetal mr istedi perinatolog başına böyle bişey gelen var mı bebekte ne gibi sorunlar olabilir bilen var mı yardımcı olur musunuz
Nehir-Poyraz Minikbebekim06 banada öyle demişlerdi. Eğer ekstra bişey yoksa önemli değil demişlerdi. İlerleyen haftalarda küçüldü zaten. Çok şükür sağlıklıda bi bebeğim oldu. O konuyu çok stres yapmamanı öneririm. Ayrıntılı ultrasondaki doktor beni çok korkutmuştu. Kendş doktorumla konuşunca o rahatlatmıştı. Ayrıca 10sınır zaten. Sizinde 10çıkmış. O küçülür zamanla. Hangi hastaneye gittiniz
Esm27 Minikbebekim06 siz doğum yaptınız herhalde bende de bu durum gözlendi. 33 haftadayım. 15 mm. Ağlamaktan bir hal oldum.
Zeyas Yakın bir tanıdığımın bebeğinde olmuştu 11 mm di 2 defa mr çekildi çok bir sıkıntı görülmedi ama doğum yapcağı hafta kaybolmuştu kendiğinden normale döndü sağlıklı doğdu bebek
Nehir-Poyraz Esm27 üstünden çok geçti hatırlamıyorum inanın ama ayrıntılıda bu teşhisi söyledi perinatolojiye gittim zaten orda takipliydim ordaki doktor önemli değil tek başına bu bişey ifade etmez demişti ve zamanla o sorun kaybolmuştu
Nehir-Poyraz Esm27 evet Allah a çok şükür şimdi 20aylık ellerinizden öper. Ağlamayın. Bende ayrıntılı ultrason haftasında 20küsür haftalarda söylenmişti çok üzülmüştüm yanında eğer ek bir teşhis varsa korkun demişti doktor bana
Emine0619 Nehir-Poyraz merhaba bana da 14 mm dedi ama 31 haftayım henüz herhangi sağlık sorunu oluyor mu bebek de doğunca çok korkuyorum 🥹
Nehir-Poyraz Emine0619 benim daha sonra hamilelikte kapandığını söyledi doktor 20haftalıkken falan öğrenmiştim sonra geçti o durum ve çok büyük değildi🤷🏻♀️
Nehir-Poyraz Birmi bence düşer bana 10mm demişlerdi ve sınır 10demişti doktor. Eğer bi sorun olursa ekstra sıkıntılar çıkmış olması lazım tek başına bişey ifade etmez demişti