Ceylinmelike ben takipte olduğum klinikte yaptırdım ilkini 12+5 de ve yaklaşık 1.5 saat falan sürdü.. ne gördü ise bize açıklayıp anlatarak yaptık. İkin trimester için de bizi bir perinatoloğa gönderdi keza orada da 1 saat civarı sürdü. O da sürekli anlatarak çıklayarak yapıldı. Elimizde nifty ve AFP mom sonucumuz da olduğu için bir tık daha rahat etti herkes, yani hekim de, biz de.. ilk USG zaten kendi kliniğimde idi, muayene ücretimiz olan 900 yerine 1300 ödedik. İkincisi ise alanında prof ve hakkında çok da iyi şeyler söylenen prof. Dr. Atıl yüksel hocanın kliniğinde idi..