Hamileleğin 14.haftasından beri kulak tıkanması yaşıyorum ara ara. Sanki basınç varmış gibi ve sonra yutkununca açılıyor. Uçak seyahtindeki basınç gibi anlayacağınız. Herhangi bir ağrı veya başka bir durum yok. Sizde böyle bir durum oluyor mu? Oluyorsa bunun sebebi nedir? Bilen var mı?