Ayshenur bende 29+3 günlük hamileyim 25.26 haftadan beri daha az hissetmeye başladım dün doktora sordum dedim önceden haraketlerini çok daha güçlü hissediyordum tekmeleri kuvvetliydi ama 26 haftadan sonra daha az hissetmeye başladım normal mi dedim doktorda bebekler küçükken daha çok haraket eder büyüdükçe haraketleri azalır yeri daraldığı için dedi günde 8.10 kere azda olsa hissediyorsan endişe etme dedi