Mtoksz Göbek üstünde ve altında beliren koyu renk çiZgiler cinsiyetle alakalı olabilir mi bilgisi olan var mı? Bazıları alta doğruysa kız diyor bazıları erkek .
Melihaklc Sanmıyorum ilgisi olduğunu benim hem alta hem üste doğru uzadı kızım olucak Allah nasip ederse
Mtoksz Melihaklc aslında onu da çok duydum üstten alta doğru uzanırsa kız diye sizde tutmuş 🙂 hayırlı olsun
Minikmucizelere Tubatgn hurafe bence herkes son uvtayda falan cikiyo o çizgi demisti ama benim ilk ay çıktı hamilelikte belirtlierimde o vardı ogrendigimde son adet tarihime göre dört haftalikti ama dış gebelikmis yani cindiyetlede alakası olcani pek sanmiyom
Brck0303 Tubatgn bnce haftayla alakası da yok bn 12 haftalık tim belli olmaya başladıginda doktoruma dedim hatta böyle böyle doktorum tuglerini alma o çizgi de her gebede olur falan diye
Summerwine Tubatgn hafta olarak bilmiyorum ama cilt rengi ve tipine göre cikiyormus diye duymuştum ben şu an 18+4 üm bakalim 20 de ne olur☺️
Rafaelli 30 haftamızın ıcındeyız (29+1), yenı çıktı alt çızgı oglum olucak, ınanmayın boyle şeylere kızlar ya
Tubatgn Minikmucizelere Hiç bir belirti cinsiyeti belirlemez zaten hepsi hurafe toplumsal baskı üzerine kurulmuş🤓🤓
Tubatgn Brck0303 Bu kişiden kişiye göre değişir fakat genel olarak line nigra 4.aydan itibaren başlar ve %70inde oluşur. Çoğunda da olmaz misal ben :) herkesin gebeliği farklı ama ortlama olarak alınan haftalar var ben onu söyledim 🤗
Nazli777 Bende hic gicgi olmasi 2ciyede hamileyim ilkde buda erkek yeni bende kizda oluyor gorumcemde eltimde onlarda gicki vardi kiz oldy