Merhaba sevgili anneler 14 haftalık hamileyim bunu özel de aynı doktor da da yaşadım bugün devlet Hastanesi’nde de yaşadım bugün 14 hafta diye gittim 13+3 dedi ozeldeki doktorla 14 hafta olarak takip ediyordum her defasında ya bir kaç gün ya da bir hafta değişik söylüyorlar korkuyorum bebekte mi sorun var yoksa ultrason ölçümlerinde mi yaşayan var mı acaba