Hayırlı akşamlar arkadaşlar .37+2 günlük hamileyim . Bugün normal kontrole gittim nst için. Bebekte gelişim geriliği çıktı iki hafta kadar. Gecen hafta 2700 gram haftasıyla uyumlu demişti doktorum. Bugün de ilk ölçümde 2300 ikinci de 2500 çıktı perinatoloji baktı. Her şey yolundayken nasıl böyle oldu anlamadım .doğuma kadar ara kapanır mı acaba başına böyle bir şey gelen var mı canım çok sıkıldı