Esraassrkr Anneler 40 +2 olduk ama henüz bi işaret yok😅 nstde sancida cikmiyor bebegim kız. Normal mi acaba sanci cikmamasi ilk gebeligim biraz acemiyim . Eger sancim gelmesse suni ile dogum baslatilir dediler kacinci haftada verilir acaba ben gibi olan varmi🥹
Aysennn5555 Esraassrkr 40+0 bugün kontrolüm vardı nst sancı çıkmadı doktor en fazla bir hafta bekleriz suni sancı haftaya verecekler inşallah kendiliğinden gelir