Yagmurrr_ 37+2 deyiz benimde aynı durum, sabah 6 dan beri adet sancısı gibi ağrım var sanki adet oldum olucam gibi yanma vs oluyor hafif bel ağrısı da var 🥲 yarın kontrol var diye doktoru aramadım ama yarın sorucam mutlaka, tabi akşama filan sürpriz yapmazsa sıpa 😂😂