NeclaMecitoglu 18 haftLık bebeğin suyu gelmesi ve bebwğün suyu bitmesi ama bebeğine birşey olmadan atlatan var mı lütfen bilgilendirir. Benim 18 haftada başıma geldi ve bebeğim kalp atı mı var müdahale olmadı ilk gebeliğim endişem korkum çok birşey olucak diye 🥺
Lavantam20 NeclaMecitoglu su neden geldi söylediler mi? Hepsi geldi mi suyunuz gelmediyse havuç suyu için sabah aksam
Pijamaskeliler NeclaMecitoglu burda biri vardı ilk hastanede snra evde tedavi ye devam edio yatıyor kız sürekli haftası çıktı yukarı kuzu korkma
Ftmgl1207 NeclaMecitoglu eğer her şey yolunda ise sadece su bitmişse amniyotik sıvı vajinal yoldan veriliyor diye biliyorum. Tabi kriterleri vardır hangi durumlarda bilmiyorum.
funnymummy NeclaMecitoglu geçmiş olsun canım benim de 17+2 de plasentada delinme olup suyum gelmişti 1 hafta sonrada kanamam başlamıştı benim için sonu kötü bitti umarım senin için herşey iyi olur şekerin felan yoksa havuç suyu tüket günlük suyunu bol iç
NeclaMecitoglu Lavantam20 belli degil dedi doktor enfeksiyon da yok bilmiyorum niye nasl bu duruma geldim :(
NeclaMecitoglu Ftmgl1207 Ftmgl1207 burda koldan antibiyotik veriyorlar hiçbir şey yapmıyolar yapılcak birşeyler yok diyolar bebek yaşadığı için bekletiyolar o dediğin nasıl oluyo
Ftmgl1207 Vera09 duymadım yaşadım. Eğer oğlumun tek sorunu su olsaydı bana verilecekti. Ama birden fazla sıkıntısı olduğu için verilemedi. O yüzden de belirttim kriterleri vardır diye
mhndshnm Vera09 çok verimli bir işlem değil yapan doktorlar var örneklerini de çok araştırdım kese delinmiş oluyor zaten verilen şu tekrar boşalıyormuş. Bir de disardan verilen bir sıvı ne kadar sağlıklı olur bana biraz umut tüccarlığı gibi gelmişti bu olay
Pijamaskeliler NeclaMecitoglu yok değil tamamen bitince bilmiom ne oluo kuzum rabbim yardimcn olsun benimde az di Plesantam kötü içtiğim su yediğim yemekler hic gtmioms artk ona yarın akibetimiz belli olucak bende 19.haftafa takılı kaldım en son 24 e gircektik 2 hafta gelme dediler doldu süre akim kaybı da varmış kanım bebeğe gitmemeye başlamış 🤦♀️
Vera09 Ftmgl1207 benim bi arkadaşımın suyunun yarısı gelmişti ya bebek kendi susuz kalıp ölecek ya da bebeği alacaz dediler ve kürtaj oldu şaşırdm hç duymamştm bu söylediğinizi
Ftmgl1207 NeclaMecitoglu suyunun bitme sebebi ne söylemediler mı? Mesela bebek çişini yapmazsa da su bitiyor. Bu durumda amniyotik sıvı vermiyorlar. Açıklamaları da biz versek bile yine çiş yapamayacak ve yine bitecek oluyor. Suyun bitme sebebine bağlı karar veriliyor biraz. Bana anlatılan vajinal yoldan amniyotik sıvı gibi bir su verilmesiydi. O aşamaya gelemediğim için detay bilmiyorum.
Ftmgl1207 Vera09 bir çok riski var o yüzden her hastanede uygulanan bir şey değil. Ben yapan doktoru bulmuştum ama çok sorunumuz olduğu için risk alamadı
NeclaMecitoglu Ftmgl1207 birden boşaldı lavabo ya gitsem idrarim ile geliyor doktor suyun tamamen birmiş dedi
Lavantam20 NeclaMecitoglu rahim ağzı kısalıyor su gelisi ve doğum oluyor ama sizin sadece suyunuz gelmiş enfeksiyon olabilir mi