Ozgesenses12 Adetimin bittiği gün testim böyleydi, bir gün sonrasında da çatlama oldu Normalde pek olmazdı böyle şeyler bende. Duphaston diye bir ilaç kullandım adetim düzensizleşti yanlış kullanımdan ötürü.. ondan dolayı yumurtlamayı erken gördüğümü düşünüyorum. Doktora da gittim USG de baktı çatlamış dedi. Normalde adetim bitince 6-7 gün sonra görürdüm ovulasyon da çift çizgiyi.
