tazeanne123_ Kızıma uyku tulumu siparişi vermiştim bugün geldi yikiyip giydiriyim dedim aklım nerseyse beyaz programina vermişim 3 saat ve 60 derece Allah’tan erken fark ettim 1 saat yıkanmış çıkardım hemen astim bozulmusmudur ya bilgisi olan varmi
Azizinannesi2 tazeanne123_ bilgim yok üstte kalsın canım kaç tog almıştın acaba birden nerden aldiniz acaba bende düşünüyorum da 🤷🏼♀️
Emily37 tazeanne123_ benim makinamda baby programı var 60 derece 2:45 dakikalık prpgram.Ben herşeyi onda yıkıyorum böyle küçülme falan yaşamadım.Oğlumda da kullandım bu tulumlardan onuda hep aynı programda yıkadım.
Azizinannesi2 tazeanne123_ Zevklerimis aynıymış bende sepete eklemiştim karar veremedim ❤️❤️ iyi günlerde kullansın inşallah 🙏🙏
tazeanne123_ Emily37 benim bebek programida 3 saat ama 30 derece de yıkıyorum hep ilk defa başıma böyle bişey geldi inşallah sıkıntı olmaz
tazeanne123_ Azizinannesi2 çok üzüldüm takipte kalın sürekli beden yeniliyolar bizim tulum kurudu sayılır bı sıkıntı olmamış