Kızlar benimde karnım aşağı indi, 32+4 üm. Bu tedirginlik bende de var. Ah bu teyzeler hep korkuturlar insanı, aynı şekilde benide gören doğum yakın karnın düşmüş diyor. Kulak tıkıyorum ama ya öyleyse de diyorum. Bende p.tesi yada salı gideceğim bakalım ne diyecek Dr.