yaasemin zeceana bugün kontrolümüz vardı 33+1 olduk ultrasonda 33+5 gözüküyor 2.305 kilosu dedi doktorumuz nst yoladi herşey yolunda dedi sizin ne kadar ?
EzgiCafer zeceana 34 haftalığım pazartesi kontrolüm vardı 3 kilo kızım 2 haftada önden gidiyoruz. Nefes darlığı gece uyuyamama bel ağrısı valla ne ararsan var canım
zeceana yaasemin bizim de 33+3 34+0 gözüküyor kilomuz 2.470 ama sırtı hep bize dönük bebeişimizin 😂 ağrılar artıyor artık belim uzun süre ayakta kalsam hemencecik agırıyor
yaasemin zeceana bizimki doğum pozisyonunda 20 haftalikta beri yüzünü görmek istiyorum hiç göstermedi renkli ultrasonu bi türlü alamadık bugün de uygun değil pozisyonu dedi yine alamadım bende çok çabuk yoruluyorum artık hayırlısıyla şu günleri atlatıp bebeklerimizi alsak kucagimiza 😅😅😅
Annesininportakali53 zeceana 33+4 olcam bugün cuma günü randevumuz var ama keyfi yerinde tekmelerini hissediyorum hep bir dirsekle ittirmeler 🤣 Baş aşağı dogum pozisyonundayiz 30. Haftadan beri herhangi bir ağrım sızım yok çok şükür rahat geçiyor tabi 2-3 hafta sonra aynı şeyi soylermiyim bilemiyorum🤣🤭
Nurinan zeceana en son 32.haftamda gitmiştim doktora 1850 grdi. Şimdi 34+2yiz henüz gitmedim doktora ama sığamıyor evladım karnıma 🤭 ağrı olarak da birkaç gündür adet olacakmışım gibi ağrı çekiyorum ara ara geliyor bel ağrısı ve vajina ağrısı var artık penguen gibi yürümeye başladım 😂 sanki biraz da ağırlaştığımı hissediyorum 💓🥲
Annesininportakali53 zeceana evet kuzum en sonunda doğumda öğrenme kararı aldım artık sormuyor ve söylemesini istemiyorum bakalım artık doğumda gorcem 🤤 inşallah sağlıkla kucaklarimiza aliriz
zeceana Annesininportakali53 inşallah sağ Salim kucağına alırsın canım benim cinsiyet hiç önemli değil hele ki ilk bebekse 💕 sağlıklı olmaları en önemli şey
Annesininportakali53 zeceana Amin canım hepimiz inşallah ilk bebeğim ama 3. Bebeğimde olsa düşüneceğim tek şey sağlığı olurdu. Sağlıkla alalım da başka birsey istemem
Zehratlgn 33+6 haftalik olduk. Simdiye kadar hic agri cekmedim ama son 1 haftadir karnim sertlestiginde cok agri oluyor ve cok sık bacagima kramplar girmeye basladi. Rabbim hepimizin yardimcisi olsun sag salim kucagimiza alalim inshAllah
Afraaaa zeceana 34+5 im bende dün kontrole gittim 2700 çıktı kilosu önden gidiyomus biraz. 2 gündür adet ağrım gibi agrilar oluyo onun dışında bı problemim yok gibi🤗
zeceana Afraaaa doktorum bugün söyledi o tür ağrılarda ılık duş almanı tavsiye ederim diye şeninde bilgin olsun canım
Afraaaa zeceana sebebi ne onu da bilmiyorum doktor açıklık sancı vs çıkmadı dedi ama dediğin gibi duş almak tahatlatiho bir nebze de olsun