Ben almayacağım bi kaç haftaya gelicek zaten her yere arabayla gidiyorum kat kat battaniye ye sarıcam ya da astronot tulumuna koyarım puset kış ayında gezmeyeceğim için almayı düşünmüyorum hani yaz ayı olsa gezerim bebe de ben de hava alırız diyip alırdım ama kış 🥶 hatta bebek arabası da almıyorum aynı sebepden yaza zaten 7-8 olucak baston alırım mis yeter 🤗